اخبار سرپل افغانستان / سقوط Ù¾ÛŒ هم ولسوالی ها سانچارک Ùˆ گوسفندی سرپل نیز به دست طالبان افتاد Sputnik Afghanistan - فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد.. طالبان 22 نیروی ویژه افغانستان را اعدام کرد. اخبار افغانستان افغانستان بلخ تحولات افغانستان تحولات جهان اسلام جوزجان سرپل طالبان غزنی دیدگاه پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد. عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود. درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان. خط و نشان روسیه برای طالبان:

براساس گزارش‌ها از ولایت قندوز در شمال شرق و ولایت سرپل در شمال افغانستان افراد طالبان وارد این دو شهر شده و درگیری در داخل شهر ادامه دارد. نیروهای طالبان در ادامه پیشروی‌های خود به یک «غنیمت» مهم استراتژیک و تبلیغاتی دست یافتند. این ولایت در شمال افغانستان واقع شده و مطابق احصائیه ۱۳۹۹، ۶٢١٬٠٠٢ نفر جمعیت دارد که هجدهمین ولایت پرجمعیت افغانستان می‌باشد. 11:14 صبح gst آخرین به روزرسانی: تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا.

تیر باران یک زن در ولایت سرپل توسط طالبان به جرم همکاری با دولت خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency
تیر باران یک زن در ولایت سرپل توسط طالبان به جرم همکاری با دولت خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency from af.shafaqna.com
در ادامه درگیری‌های شدید بین جنگ‌جویان طالبان و نیروهای امنیتی، سخنگوی طالبان مدعی شد که این گروه روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه، مرکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را تصرف کردند. آخرین اخبار از ولایت سرپل/ آغاز عملیات نظامی علیه طالبان به زودی. منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از­ ­خبرگزاری صدا و سیما، شهر سرپل مرکز استان سرپل افغانستان به تصرف طالبان درآمد. شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان نیز پس از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز، به دست طالبان سقوط کرد. وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 101 شبه‌نظامی طالبان طی عملیات نیروهای امنیتی این کشور در ولایت‌های. براساس گزارش‌ها از ولایت قندوز در شمال شرق و ولایت سرپل در شمال افغانستان افراد طالبان وارد این دو شهر شده و درگیری در داخل شهر ادامه دارد.

به گزارش شفقنا افغانستان، تازه ترین مورد گزارشهای رسیده از این ولسوالی، حاکی از آن است که در مرکز ولسوالی، منطقه شبوکند.

سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. براساس گزارش‌ها از ولایت قندوز در شمال شرق و ولایت سرپل در شمال افغانستان افراد طالبان وارد این دو شهر شده و درگیری در داخل شهر ادامه دارد. طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان. به گزارش روزنامه «هشت صبح»، مقام‌های ولایت سرپل افغانستان اعلام. شهرهای سرپل، کندز و تالقان به دست طالبان سقوط کرد. 09:07 شب gst آخرین به روزرسانی: خط و نشان روسیه برای طالبان: طالبان کنترل مراکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را به دست گرفت. همچنین جدیدترین اخبار حاکی است که ولایت «قندوز» در شمال شرق و ولایت «سرپل» در شمال افغانستان هم سقوط کردند و نیروهای طالبان وارد مرکز این دو ولایت شدند و درگیری شدیدی در داخل در این دو مرکز. طالبان هرگز قادر به غلبه بر افغانستان نیستند. وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 101 شبه‌نظامی طالبان طی عملیات نیروهای امنیتی این کشور در ولایت‌های.

العربیه:نوریه تابش، کاپیتان تیم هندبال سرپل افغانستان روز دوشنبه 19 آوریل 2021 در پی مشکلات خانوادگی، توسط همسرش که به طالبان پیوسته، تیرباران و کشته شد. در ادامه درگیری‌های شدید بین جنگ‌جویان طالبان و نیروهای امنیتی، سخنگوی طالبان مدعی شد که این گروه روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه، مرکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را تصرف کردند. این ولایت در شمال افغانستان واقع شده و مطابق احصائیه ۱۳۹۹، ۶٢١٬٠٠٢ نفر جمعیت دارد که هجدهمین ولایت پرجمعیت افغانستان می‌باشد. نبرد میان طالبان و نیروهای دولتی در کندوز به. شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان نیز پس از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز، به دست طالبان سقوط کرد.

در حمله طالبان بر ولسوالی بلخاب ولایت سرپل دو فرد ملکی به شهادت رسید خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency
در حمله طالبان بر ولسوالی بلخاب ولایت سرپل دو فرد ملکی به شهادت رسید خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency from af.shafaqna.com
در ادامه درگیری‌های شدید بین جنگ‌جویان طالبان و نیروهای امنیتی، سخنگوی طالبان مدعی شد که این گروه روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه، مرکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را تصرف کردند. طالبان کنترل مراکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را به دست گرفت. طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. 09:07 شب gst آخرین به روزرسانی: منابع محلی در ولایت‌های (استان) کندز و سرپل اعلام کردند که گروه طالبان مراکز این دو ولایت را تصرف کرده‌اند. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط. به گزارش شفقنا افغانستان، تازه ترین مورد گزارشهای رسیده از این ولسوالی، حاکی از آن است که در مرکز ولسوالی، منطقه شبوکند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از­ ­خبرگزاری صدا و سیما، شهر سرپل مرکز استان سرپل افغانستان به تصرف طالبان درآمد.

منابع محلی در ولایت‌های (استان) کندز و سرپل اعلام کردند که گروه طالبان مراکز این دو ولایت را تصرف کرده‌اند. آنها اوایل روز یکشنبه 17مردادماه ولایت «قندوز» در شمال شرق را تسخیر کرده و اواخر همان روز وارد دو پایتخت استانی دیگر شدند. العربیه:نوریه تابش، کاپیتان تیم هندبال سرپل افغانستان روز دوشنبه 19 آوریل 2021 در پی مشکلات خانوادگی، توسط همسرش که به طالبان پیوسته، تیرباران و کشته شد. گزارش‌ها از افغانستان حاکی است کنترل شهرهای قندوز، سرپل و تالقان روز یکشنبه ۸ اوت (۱۷ مرداد) به دست گروه طالبان افتاده اما خطوط آنان در هرات شکسته شده است. شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان نیز پس از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز، به دست طالبان سقوط کرد. براساس گزارش‌ها از ولایت قندوز در شمال شرق و ولایت سرپل در شمال افغانستان افراد طالبان وارد این دو شهر شده و درگیری در داخل شهر ادامه دارد. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. در ادامه درگیری‌های شدید بین جنگ‌جویان طالبان و نیروهای امنیتی، سخنگوی طالبان مدعی شد که این گروه روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه، مرکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را تصرف کردند. 11:14 صبح gst آخرین به روزرسانی: به گزارش شفقنا افغانستان، تازه ترین مورد گزارشهای رسیده از این ولسوالی، حاکی از آن است که در مرکز ولسوالی، منطقه شبوکند. وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 101 شبه‌نظامی طالبان طی عملیات نیروهای امنیتی این کشور در ولایت‌های. همچنین جدیدترین اخبار حاکی است که ولایت «قندوز» در شمال شرق و ولایت «سرپل» در شمال افغانستان هم سقوط کردند و نیروهای طالبان وارد مرکز این دو ولایت شدند و درگیری شدیدی در داخل در این دو مرکز. این ولایت در شمال افغانستان واقع شده و مطابق احصائیه ۱۳۹۹، ۶٢١٬٠٠٢ نفر جمعیت دارد که هجدهمین ولایت پرجمعیت افغانستان می‌باشد.

طالبان 22 نیروی ویژه افغانستان را اعدام کرد. منابع محلی در ولایت‌های (استان) کندز و سرپل اعلام کردند که گروه طالبان مراکز این دو ولایت را تصرف کرده‌اند. 09:07 شب gst آخرین به روزرسانی: فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. العربیه:نوریه تابش، کاپیتان تیم هندبال سرپل افغانستان روز دوشنبه 19 آوریل 2021 در پی مشکلات خانوادگی، توسط همسرش که به طالبان پیوسته، تیرباران و کشته شد.

سرپل آریانا نیوز
سرپل آریانا نیوز from g7t9m5v9.stackpathcdn.com
آخرین اخبار از ولایت سرپل/ آغاز عملیات نظامی علیه طالبان به زودی. منابع محلی در ولایت‌های (استان) کندز و سرپل اعلام کردند که گروه طالبان مراکز این دو ولایت را تصرف کرده‌اند. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. 09:07 شب gst آخرین به روزرسانی: طالبان کنترل مراکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را به دست گرفت. 11:14 صبح gst آخرین به روزرسانی: خط و نشان روسیه برای طالبان: به گزارش شفقنا افغانستان، تازه ترین مورد گزارشهای رسیده از این ولسوالی، حاکی از آن است که در مرکز ولسوالی، منطقه شبوکند.

گزارش‌ها از افغانستان در روز یکشنبه ۸ اوت حکایت دارند کنترل دو شهر قندوز و سرپل، دو مرکز دو ولایتی به همین نام و نیز شهر تالقان، مرکز ولایت تخار به دست شبه‌نظامیان طالبان افتاده است.

طالبان کنترل مراکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را به دست گرفت. شهرهای سرپل، کندز و تالقان به دست طالبان سقوط کرد. گزارش‌ها از افغانستان حاکی است کنترل شهرهای قندوز، سرپل و تالقان روز یکشنبه ۸ اوت (۱۷ مرداد) به دست گروه طالبان افتاده اما خطوط آنان در هرات شکسته شده است. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان. در ادامه درگیری‌های شدید بین جنگ‌جویان طالبان و نیروهای امنیتی، سخنگوی طالبان مدعی شد که این گروه روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه، مرکز ولایت‌های قندوز و سرپل در شمال افغانستان را تصرف کردند. نیروهای طالبان در ادامه پیشروی‌های خود به یک «غنیمت» مهم استراتژیک و تبلیغاتی دست یافتند. سرعت پیش‌روی زیاد است و. درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان. طالبان 22 نیروی ویژه افغانستان را اعدام کرد. ۱۱ پلیس در حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در ولایت سرپل افغانستان کشته ۲ پلیس نیز،به گزارش مهر، حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در ولایت سرپل در افغانستان ۱۱ کشته و نبرد میان طالبان و نیروهای دولتی در کندوز به. ویدیو/ ایستاده‌گی زنان ولایت غور در برابر ظلم طالبان.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از­ ­خبرگزاری صدا و سیما، شهر سرپل مرکز استان سرپل افغانستان به تصرف طالبان درآمد اخبار افغانستان. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا.